چراغ سبز شهردار مادرید برای بازسازی برنابئو
 
اخبار رئال مادرید
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید با شهردار پایتخت برای آغاز بازسازی سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده است . بنا بر گزارش الکونفیدنشال ، فلورنتینو می خواهد که یک استادیوم مدرن ایجاد کند ، پروژه ای که شامل مرکز خرید ، ادارات جدید ، پارکینگ و مسقف کردن برنابئوست . http://images.businessweek.com/ss/09/09/0925_olympics_2016_finalists/image/madrid_santiago_bernabeu.jpg
این روزنامه نوشته که در این میان نقش شهردار مادرید مهم بوده است . فلورنتینو می خواهد که تا پیش از 13 ژوئن 2013 که دوره مدیریتش در رئال مادرید به اتمام می رسد با 200 میلیون یورو این پروژه را حل کند . مشکل زمان این تغییرات است چرا که مثلا در زمان تعطیلات ، پیش بردن کارها کمی مشکل است.
مدیر می خواهد که این استادیوم را مدرن تر کند و آن را شبیه استادیوم های مجهزی همچون آلیانس آره نا و نست در پکن کند . مسقف کردن برنابئو می تواند برای بازیهای المپیک خیلی کارساز باشد .
البته با این که فلورنتینو می خواست که یک هتل هم احداث کند اما این قضیه فعلا متوقف شده است و فعلا فقط ساخت مرکز خرید در اولویت است .
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 930
بازدید کل : 6010
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1